2011/08/28

Golden red...


 The photos are and I will not say, but came out nice ... całkeim judge it yourself:) As for the title of this: General ootd is gentle, but details such type of shoes, necklace, bracelet give this outfitowi August pazurka what I really like and mostly it was me here to emphasize everything that is worth to emphasize and conceal some general drawbacks:) of course I used my beautiful necklace and bracelet la kleopatra and vintage, which I got from my parents (I greet with affection: *) and of course, welcome to my lookbook.nu to hype'owania outfit and commented on the bottom if you like:)

 Zdjęcia są i nie powiem, ale wyszły całkeim niezłe...sami oceńcie:) Jeśli chodzi o tytuł to: Ogólnie ootd jest delikatny, ale takie detale typu buty, naszyjnik, branzoleta nadają outfitowi takiego pazurka co mi sie bardzo podoba i głównie chodziło mi tutaj o podkreślenie wszystkiego co podkreślić warto i ukrycie jakiś ogólnych wad:) oczywiście wykorzystałam mój piekny naszyjnik a la kleopatra i branzolete vintage, którą dostałąm od moich rodziców (serdecznie pozdrawiam :*) no i oczywiście zapraszam na lookbook.nu do hype'owania mojego outfitu i komentów na dole czy wam się podoba:)


























Sweater- ZARA

Skirt- Pull&Bear

Shoes- ZARA

Necklace- TOPSHOP

Bangle- Vintage


xoxo.

nel.

5 comments:

  1. Nela, mam super ważna sprawe do Ciebie ! :D Chodzi o ten sweter, ktory kupilas w ZARZE . Prosze, powiedz mi ile on kosztowal !!! One sa w ZARZE tylko w rozmiarze M, prawda ? Z gory dzieki za odpowiedz :)

    ReplyDelete
  2. sweterek z zary kupilam chyba za 20 euro na malcie w zarze:) i byly wszystkie rozmiary:)

    ReplyDelete
  3. Oooo :) Dzieki :) Z tego co wiem to one sa teraz w zarzem, ale maja tylko Mki:( A Twój to jaki rozmiar ?

    ReplyDelete
  4. You are so cute and I really like your outfit! :)

    ReplyDelete
  5. Mam pytanie czy te zdjęcia na tle kontenerów z napisem PLASTIK jest odzwierciedleniem twojej osoby ?

    ReplyDelete