2011/10/17

70's

Today, drew inspiration from the '70s, where he reigned skin. So all the leather pants, leggings kórtki etc. I opted for the skirt, and although not many people would be attempted by it I decided to try and tell you that this is my new love! Together with the sweater also characteristic for those years are the perfect set? Personally, I am a great fan of 70's fashion, but I do not like about 30-40 years.Skojarzycie certainly looked like the clothes in the 70's when you think about "Grease"-musical film of 1978. When it comes to Warsaw Fashion Weekend info you can read here:  WARSAW FASHION WEEKEND , I myself have not got more information about my participation there, but I'm waiting on the phone and promises that the relationship will surely p I hope you like the outfit.

Dzisiaj inspirację czerpałam z lat 70, gdzie królowała skóra. Czyli wszelkie skórzane spodnie, legginsy kórtki itp. Ja postawiłam na spódnicę i choć nie wiele osób by się na nią pokusiło ja postanowiłam spróbować i powiem wam, że to moja nowa miłość! Łącznie ze sweterkiem także charakterystycznym dla tamtych lat stanowią zestaw idealny? Osobiście jestem wielka fanką mody lat 70, natomiast nie przepadam za latami ok 30-40. Napewno skojarzycie sobie jak wyglądały ubrania w latach 70 kiedy pomyślicie o "Grease" -musical filmowy z 1978 roku. Jeśli chodzi o Warsaw Fashion Weekend info mozecie przeczytać tutaj: WARSAW FASHION WEEKEND, ja sama jeszcze nie dostałam więcej informacji na temat mojego udziału tam, ale czekam na telefon i obiecuje, że relacja napewno bedzie;p Mam nadzieje, że outfit się podoba.





(sweter- stradivarius,spódnica- H&M,kolczyki- H&M)

13 comments:

  1. piękna spódnica i cudnie na Tobie leży :)

    zapraszam też do mnie na dużego posta ;)
    vavava-broom.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Cudowna spódnica, a do sweterka mam się ochotę przytulić ! ;)

    ReplyDelete
  3. świetny zestaw. :) mam ta spodnice ale brazową, poluje teraz na czarną. widizlam w stradiwvariusie ale 2 x droższą niż był w h&m mam nadzieję, że jeszcze wrócą! :)

    ReplyDelete
  4. beautiful outfit on you! so stylish.

    ReplyDelete
  5. Perfekcyjny zestaw! Wyglądasz delikatnie i klasycznie ;) Ale skóra to przełamuję i tak stworzyłaś genialny set ;)

    ReplyDelete
  6. ladnie, swietna spodnica! mam prosbe, moglabys zrobic choc jeden post o outficie do szkoly? bo u mnie np za taki look by sie czepiali niestety...

    ReplyDelete
  7. Twierdziłaś, że nie nagrywasz filmików, a to co? :) http://www.youtube.com/user/ModaAdictos

    ReplyDelete