2011/10/23

warsaw fashion weekend-part 1

warsaw fashion weekend!!! Like I promised report from yesterday. Exactly WARSAW FASHION WEEKEND!! So start from the beginning. Me and 9 other bloggers and bloggers (among other things, asia with lumpexoholiczk and, natalia with  glamourina , carolina with  cajmel , carolina with  soincarmel ) were invited to participate in the project blackberry & play organized at Warsaw Fashion Weekend. The project consisted in the fact that these ten bloggers have ułożżyć stylings by 10 trends for winter 2011/12 for the 10 models and it was a fashion show under the name of the BlackBerry ... good butter has no butter ...;] writes in any case, if we were vivid black berry advertising, we were treated like VIPs;] paparrazi know hahahah .... etc at the end of the show every blogger had to approach his model and slams us foty:) also as an experience for me on:) n and in return they gave us a brand new limited Blackberry phones (yes I was shocked too). In addition, we could see how long it takes to organize the show and I met some of my favorite bloggers :)!!!! by Joanne also met Horodyńska! There were many Polish designers fashion shows (especially appealed to me coincided with the creations of Luke Mistletoe and Riny Cossack). I had fun, one of the best days of my life ... it was so cool that even nieodczuwałam hunger, because I was there from morning until evening without eating anything (well apart from the huge decorated muffin whose gave us!) Also, feel great! Have a look at filmiku can Feel the atmosphere! There are also a few photos, but will still post photos of themselves which shall forward it to me girl and blackberry and do not worry. And of course ignored the fact that recently I was one of 5 girls who won the contest for the autumn and styling my photo you can see already in the newspaper  they magazine  on page 132:) Also far everything is going my way in my "fashion career" schools and gymnastics, because I have not told you the last went to the staff!! eh but August has invited, but so much good information that I can not! I invite you to the fanpage for additional info! LIKE IT! Me Gusta!                     

warsaw fashion weekend!!! jak obiecałam dzisiaj relacja z wczorajszego dnia. Dokładnie WARSAW FASHION WEEKEND!!!! Więc zaczne od początku. Ja i 9 innych blogerek i blogerów (miedzy innymi asia z lumpexoholiczki, natalia z glamourina, karolina z cajmel, karolina z soincarmel) zostaliśmy zaproszeni do udziału w projekcie blackberry&play organizowanym na Warsaw Fashion Weekend. Projekt polegał na tym, że tyCh dziesięciu blogerów musiało ułożżyć stylizacje wg 10 trendów na zime 2011/12 dla 10 modelek i był to pokaz mody pod nazwą BlackBerry...dobra już masło maślane pisze...;] no w każdym razie byłyśmy jakby żywą reklamą black berry, byłyśmy traktowane jak vipy;] wiecie paparrazi itp hahahah....pod koniec pokazu każda blogerka musiała podejść do swojej modelki i trzaskali nam foty :) także jak dla mnie przeżycie dnia:) no i w zamian dali nam nowiutkie limitowane telefony blackberry (tak też byłam w szoku). Oprócz tego mogłyśmy zobaczyć jak przebiega całe to organizowanie pokazu i poznałam jedne z moich ulubionych blogerek:)!!!! o spotkałam też Joanne Horodyńską! Było wiele pokazów mody polskich projektantów (szczególnie przypadły mi do gustu kreacje Łukasza Jemioła i Riny Cossack). Swietnie się bawiłam, jeden z najlepszych dni mojego życia...było tak fajnie,że nawet nieodczuwałam głodu, bo byłam tam od rana do wieczora nic nie jedząc ( no oprócz tego ogromnego udekorowanego muffina ktorego nam dali !!!) Także wrażenia ogromne! Zapraszam do obejrzenia filmiku może wczujecie się w atmosfere! Jest tez pare zdjęć, ale bedzie jeszcze post z samymi zdjeciami ktore przesla mi dziewczyny i blackberry także się nie martwcie. No i oczywiście pominełam fakt, że ostatnio byłam jedną z 5 dziewczyn ktore wygrały konkurs na stylizacje jesienne i moje zdjecie mozna zobaczyć juz w gazecie one magazine na str 132:) Także narazie wszystko idzie po mojej myśli w mojej "karierze modowej", szkole i w gimnastyce, bo nie powiedziałam wam ze ostatnio weszłam do kadry !!!! eh ale sie rozpisałam, ale tyle dobrych informacji,że nie moge !!!!Zapraszam na fanpage po dodatkowe info!!LIKE IT! ME GUSTA!                    

                CLICK HERE TO WATCH VIDEO





2 comments:

  1. Szczerze gratuluję Ci tylu sukcesów! :))

    ReplyDelete
  2. byłaś najmłodsza? jak traktowały cię starsze blogerki?

    ReplyDelete