2011/10/14

Zara

Zara. One of my favorite stores. Femininity, style and elegance ... is why today I am allll glow:) burgundy leggings with a pseudo-pockets, baggy top kolerze rotten in the green, and booties for koturnie-colored autumn leaves ... simply perfect October kit. Finally, sophisticated burgundy in conjunction with bottled green is one of the best-selling season, so I also decided to play with these kolorkami:) what are the effects are, I hope that after my long absence fall outfit you in the eye and hit a nerve:) Unfortunately, I had a lot on my head ... Training for Polish Championships and science; / but now it is improved:) In the meantime I was on a mini shopping autumn and I gained a few beads, which in the near future will present to you:) And now, a cup of hot tea and enjoy the free day from school:)

Zara. Jeden z moich ulubionych sklepów. Kobiecość, styl i elegancja...dlatego też dzisiaj jestem caaaała zarowa:) Burgundowe legginsy z pseudo kieszonkami, baggy top w kolerze zgniłej zieleni, i botki na koturnie w kolorze jesiennych liści...wprost idealny październikowy zestaw. W końcu Wyrafinowany burgund w połączeniu z butelkową zielenią to jeden z bestsellerów sezonu, dlatego ja takżę postanowiłam pobawić się tymi kolorkami:) Efekty są jakie są, mam nadzieję, że po mojej długiej nieobecności outfit wpadnie wam w oko i trafi w gusta:) Niestety miałam dużo na głowie...Treningi do Mistrzostw Polski i nauka;/ ale teraz się poprawie:) W miedzy czasie byłam na mini zakupach jesiennych i zdobyłam pare perełek, które w najbliższym czasie wam zaprezentuje:) A teraz kubek ciepłej herbaty i rozkoszować się wolnym dniem od szkoły:)












(Spodnie,top-zara, buty-vagabond)

10 comments:

  1. jestem fanką zestawienia tych kolorów
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  2. bardzo podoba mi sie baggy top, pamietasz ile kosztowal?

    ReplyDelete
  3. Fajne i modne połączenie kolorów :)

    ReplyDelete
  4. Kocham Cie! Szkoda,że już nie dodajesz filmików na yt. Prosze dodawaj częściej posty!.; D..♥

    ReplyDelete
  5. Świetna kolorystyka :) Ostatnie zdjęcie roxx :))

    ReplyDelete
  6. Jestem zakochana w tych jesiennych kolorach, sama mam już wypełnioną szafę zielenią i bordo, szkoda tylko, że zawsze tak mało czasu na przebieranki i zdjęcia! Zapraszam do mnie, a jak Ci się spodoba, to do obserwowania :)

    ReplyDelete
  7. Podoba mi się połączenie tych kolorów. Świetna bluzka, lubię oversize ;)

    ReplyDelete
  8. camel toe już troche mniej fenomenalny....

    ReplyDelete