2011/11/29

COLLAR


My love of the past weeks is simple collar protruding from the classic sweater. Classic, classic, classic!You have already seen version with raspberry sweater, but today more subdued colors (because of school). Today I got up a little bit ealier to do some photos. People look at me really weird, but whatever;p I hope you like it :*
******************************
Moją miłością ostatnich tygodni jest kołnierzyk wystająca z pod kolorowego sweterka. Klasyka, klasyka, klasyka! Widzieliście już wersję z malinowym sweterkiem, dzisiaj bardziej stonowane kolory ( szkoła )...Rano przeszłam samą siebie. Wstałam trochę wcześniej specjalnie po to żeby przed szkołą porobić foty. Ludzie się na mnie trochę dziwnie patrzyli, ale co tam:) Mam nadzieję, że wam się spodoba:*:*:*





(trousers,bag,shirt- stradivarius, shoes-river island, coat-zara, sweater-noname)










8 comments:

  1. wow jestes niesamowita, ja by, nigdy nie dala rady wstac wczesniej, niz 5 min przed planowanym czasem :D ja wlasnie zamierzam jutroz estawic kolnierzyk ze swetrem ale luzniejszym w paski :))

    ReplyDelete
  2. Łoł!
    Nowe, oryginalne spodnie NIKE na mojej aukcji:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    ReplyDelete
  3. ostatnio chadzając po mieście non stop spotykam dziewczyny z musztardowym płaszczem. :) piękny kolor, typowo jesienny

    ReplyDelete
  4. ja też uwielbiam ten trend - szczególnie sprawdza mi się w pracy! zapraszam do siebie na bloga i zachęcam do obserwowania :)

    ReplyDelete
  5. jak dla mnie super ! sama tak się ubieram :P

    ReplyDelete
  6. Fajne to połączenie. Musze też takiego spróbować!. :) A płaszczyk piękny! Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  7. I pay a quick visit day-to-day some blogs and information sites to
    read posts, but this web site offers quality based posts.
    Here is my web page : Free iphone

    ReplyDelete