2011/11/13

Home chic

Who would care about the appearance there at home, among themselves their? And Now, a group of such people:) Among other things, too me:) How well look good it feels, I have a better sense of humor ... does not have to be a terribly elegant, dry article of clothing ... First and foremost is to be CONVENIENT ... Today's proposal of one seta on cooler days:) I hope you post a little different than usual to you like it:) So I'm wearing a shirt with a marlin monroe without the head of Boss orange, gray infinity scarf / shawl from River Island, gaiters with Cubus, brown tights, a huge cup of hot tea and a book on fashion babylon grabs:) Do not know about you but I love this way to spend Sunday evenings:)) Well, and not what days are much cooler it gets dark now about 16 ( What is terribly tiring), so one has to somehow organize the tedious evenings ... and how not to book (because I'm not overly a fan of books, if you've read this book must be really good) is a gossip girl, pretty little Lierse, criminal minds or any warm romantic comedy:)) I invite you to view images in a hopeless warm quality, but have their own climate ... so familiar:)) by the way you look a little like what my room:))

Kto by tam dbał o wygląd w domu, między samymi swoimi??  A otóż jest grupka takich ludzi:) Między innymi też ja :) Jak dobrze wyglądam dobrze się czuje, mam lepszy humor...Nie musi to być jakiś strasznie elegancki, wytrawny ciuch...Przede wszystkim ma być WYGODNY... Dzisiaj propozycja jednego seta na chłodniejsze dni:) mam nadzieję, że trochę inny post niż zwykle się wam spodoba;) Więc mam na sobie koszulkę z marlin monroe bez głowy z Boss orange, infinity szary szalik/szal z River Island, getry z Cubusa, rajstopki brązowe, ogromny kubek gorącej herbaty i książkę fashion babylon w łapie:) Nie wiem jak wy ale ja uwielbiam w ten sposób spędzać niedzielne wieczory:))No a nie ma co dni są już o wiele chłodniejsze, ciemno robi się już o 16 ( co jest strasznie męczące), więc trzeba sobie jakoś zorganizować te nudne wieczory...a jak nie książka ( bo ja nie jestem zbytnim fanem książek, jeśli już czytam to książka musi być naprawdę dobra) to gossip girl, pretty little liers, criminal minds lub jakaś ciepła komedia romantyczna:)) zapraszam do oglądania ciepłych zdjęć w beznadziejnej jakości, ale mają swój klimat...taki swojski:)) przy okazji możecie trochę obejrzeć jak wygląda mój pokój:))











 xxx.

12 comments:

  1. tylko wiecej takich 'luznych' postow!
    xoxo

    ReplyDelete
  2. zawsze marzyłam o pokoju na podddaszu!!;-))) zazdroszcze! PS. imponująca ilość medali!!

    ReplyDelete
  3. Świetnie wyglądasz no i piękny pokój! :)

    ReplyDelete
  4. Stój jak zawsze super! Pokój również! Czekam na inne posty! :)

    ReplyDelete
  5. masz bardzo przytulny pokój:) jak książka? zastanawiam się nad kupnem i ciekawa jestem opinii na jej temat:)

    ReplyDelete
  6. Kocham tego koka <3 chodzisz tak czasem do szkoły ?

    ReplyDelete
  7. sa dwa typy ludzi ktorzy są, lub chcą uchodzić za modnych: ci, którzy się ubierają zgodnie ze swoim 'ja' i we wszystkim wyglądają świetnie, modowo, nienagannie, i tacy, którzy się przebierają. na każdej 'stylizacji' widać, że zastanawiałaś się jakiś czas nad doborem wszytskiego etc. a ludzie, którzy po prostu mają styl potrafią to bez większego wysiłku. nie wszystko u ciebie jest trafione - bo niestety brak ci trochę (jak dla mnie) wyczucia stylu. no niestety... przerost formy nad treścią, może też przerost ambicji?
    pakując się, czego ci w gruncie rzeczy życzę, w wielki świat mody musisz się liczyć z tym, że często będziesz poddawana krytyce a nie tylko opiniami anonimowych bloggerek: ślicznie, jesteś piękna, czego oczywiście nie neguję.
    pozdrawiam serdecznie i mam nadzieję, że nie potraktujesz tego jako jakąś złośliwość, a jedynie przemyślisz to sobie i weźmiesz do serca :)

    ReplyDelete
  8. http://www.empik.com/notes-na-magnes-vogue-teneues,prod11000263,zabawki-p
    cos dla ciebie :)

    ReplyDelete