2011/11/19

Numéro de la chance

Evening outing for coffee with my mum:) And by the way today's styling photos:) Although I do not like the word "style" because it is not the clothes that the system specifically for photos on the blog .. just photographing my everyday clothes:) I decided that jacket for the winter 2011/2012 will be dross (the one with the Stradivarius). Yesterday I bought a bag for the winter and of course made of artificial fur, because the real nothing can not convince me! (Zara bag). As for the shoes that I put on the black pseudo emu from river island and shawl / chimney of a river;] In grabs hold of Caramel Macchiato Coffee Heaven, and my beloved dog Boniusia <3 I managed to also be at the hairdresser today:) evened her shaded hair and Now there are even very short, but I like it! Apart from the red nose and poor quality is OK! TO see you tomorrow: *

Wieczorowy wypad na kawę z mamą:) A przy okazji zdjęcia dzisiejszej stylizacji:) Chociaż nie lubię tego słowa "stylizacja", bo to nie jest ubranie które układ specjalnie do zdjęć na bloga..po prostu fotografuje moje codzienne ubranie:) Postanowiłam, że kurtką na zimę 2011/2012 będzie kożuch (ten ze Stradivariusa). Wczoraj kupiłam sobie także torebkę na zimę oczywiście ze sztucznego futra, bo do prawdziwych nic nie jest w stanie mnie przekonać!!( torba zara). Jeśli chodzi o buty to postawiłam na czarne pseudo emu z river island i szal/komin też z river;] W łapie trzymam Carmel Macchiato z Coffe Heaven i Boniusia mojego kochanego pieska <3 Zdążyłam też dzisiaj być u fryzjera:) Wyrównałam swoje cieniowane włosy i teraz są nawet króciutkie, ale mi się podoba! Pomijając czerwony nos i słabą jakość jest OK ! DO zobaczenia jutro :*



 Pokaże wam rysunki jakie wykonał jeden z moich czytelników:) Dziękuje :*:*:*





15 comments:

  1. super wyglądasz :) a twojemu czytelnikowi gratuluję talentu piękne rysunki :)

    ReplyDelete
  2. matko.. przecież to są zdjęcia przeriobione w programie graficznym, a nie narysowane..

    ReplyDelete
  3. O tak, super wyglądasz. Torebka baardzo mi sie podoba :). Na pierwszym zdjęciu cię nie poznałam! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :):*

    ReplyDelete
  4. masz lookbooka na lookbook.nu ? :)

    ReplyDelete
  5. zwierzaka masz cudownego! :) swietnie wyglądasz!

    ReplyDelete
  6. You idi0t, do you know what are a Whiteboard and a Digital Pen? The traces of the real pencils are not the same that Digitals Pens! If you don't know draw is not my problem

    ReplyDelete
  7. jeśli chcesz kłamać to dzieci w twoim wieku. No rysunek:D bardzo śmieszne! zdjęcia obrobione programem a w dodatku pewno przez ciebie. PORAZKA!

    ReplyDelete
  8. Anonimowy - Eres tan tonto que no merece la pena que gaste el tiempo contigo, vete a llorar al Metro ^-^

    ReplyDelete
  9. dla wiadomości, tak, wiem, co to "whiteboard" i "digital pen", i być może nie znam sie na rysowaniu, ale znam sie na grafice komputerowej, co oznacza ze jestem obeznana w roznego rodzaju teksturach ;) pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. Ładna stylizacja:) Bardzie ciekawy blog będę czytać. Zapraszam na mojego niedawno założonego bloga: d-aventure.blogspot.com

    Pozdrawiam i życzę wszystkim wesołych świąt:)

    ReplyDelete
  11. przecież to nie są rysunki ,tylko jakaś przeróbka ,którą widać na pierwszy rzut oka ... -.-

    ReplyDelete