2011/11/27

Playing with Layers


Onions has layers. What we can do so that doesnt look like such an onion and feel comfortable and warm. It's easy! Maybe u heard about layering clothes. It's overlapping different parts of clothes;] This is based on my post today:)
***********************
Cebula ma warstwy:) A co zrobić żeby w zimę nie wyglądać jak właśnie taka cebulka, a czuć się ciepło?? To proste! Może słyszeliście już gdzieś kiedyś słowo layers, czyli warstwa. Nakładanie na siebie paru części odzieży i nadal wyglądanie ładnie. Na tym opiera się mój dzisiejszy post:)



( Trouser, coat- stradivarius, leather vest-hm, sunglasses- rayban, shoes- noname, lipstick- orange by kobo)

xxx.

11 comments:

  1. wszystko jest extra !!! kocham twój styl !!! jesteś dla mnie wzorem do naśladowania ,po prostu cię uwielbiam ♥

    ReplyDelete
  2. bardzo mi sie podoba ;d tylko kolor spodni mi sie juz troche 'przejadl' bo polowa mojej szkoly takie nosi..

    ReplyDelete
  3. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje:
    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    ReplyDelete
  4. Tobie ktoś powinien doradzić co zrobić żeby nie wyglądać jak przebieraniec. Ktoś mądry powiedział: Moda nie jest modę gdy wstydzisz się w niej wyjść na ulicę...
    A niestety ja z Tobą bym się nigdzie nie pokazała. I nie mówię tego przez złośliwość, żeby nie było gadania.

    ReplyDelete
  5. W ubieraniu się 'na cebulkę' chodzi o rozsądne zakładanie na siebie coraz grubszych warstw, a nie wkładanie na siebie co tylko wpadnie ci w ręce. Bluzka, kamizelka, kurtka i jeszcze jedna kamizelka? Wyglądasz nie jak 'fashionistka', a jak pośmiewisko.

    ReplyDelete