2011/12/28

2012 TRENDS

Burberry


Co będzie modne w 2012? Zgadnąć trudno, ale po obejrzeniu praktycznie wszystkich kolekcji Resort 2012, spring i Pre-Fall 2012 bardziej znanych marek modowych mogę śmiało podzielić się z wami trendami, które będą obowiązywały już niedługo. Jest godzina dokładnie 2:08, a ja nadal nie trace chęci na pisanie tego tekstu. Dobrze, już nie będę was przetrzymywać;) Na następny rok Chanel proponuje nam klasyczne kroje, ciekawe faktury i kolory. Dużo pięknych żakietów, marynarek i płaszczy wykończonych z niesamowitą precyzją. Widać,że każdy detal jest dopracowany co tworzy nieziemski efekt "bajkowych ubrań".Burberry pokazało także proste, klasyczne, kobiece płaszczyki, marynarki itp. Jednak imponujące w tej kolekcji były sukienki maxi. Prosto z kobiecych snów. Zwiewne, spływające luźno po ciele i napewno bardzo wygodne! D&G to całkowicie nie moja bajka, ale ich ostatnia kolekcja nie jest zła;)! Jedwab, aksamit, żywe kolory i dużo, dużo, dużo wszelkich wzorków. Na koniec przejdę do dwóch moich ukochanych marek, czyli Valentino i Chloé. Ta pierwsza proponuje nam dużo przezroczystości i mase koronek! Mnie osobiście urzekła szara przezroczysta maxi ze srebrną pionową nicią!!!<3 Natomiast Chloé bardzo podobie... Też poszła w kolory pastelowe, zwiewne materiały dobrej jakości. Trendy, ktore moim zdaniem zawojują światem w 2012 roku to napewno koronka, pastele, sukienki maxi i przezroczystości. Mi się podoba, a wam? Jest godzina 2:43 już mam ciężkie powieki, ale się starałam!Proszę o pisanie komentarzy czy tekst wam się podobał. Czy chcecie mnie piszącą czy raczej stylizującą?! Czekam.. Dobranoc ;*
Chanel


Burberry
Chanel
Chanel
Burberry
Chanel
Burberry
Chloe
D&G
Chloe
D&G
Burberry
Chloe
Burberry
Chloe

8 comments:

  1. Neli you are a great coolhunter!!! ^_^ I don't know if is coolhunter or cool hunter 0.0?

    ReplyDelete
  2. Ah! Rozkosz dla oka :) Wszystkie te trendy są bliskie mojemu sercu, a koronka to dla mnie idealny materiał! Już za 3 dni stworzę posta z idealną koronkową sukienką ;)

    ReplyDelete
  3. oh, burberry i chloe jak zwykle oczarowują kolekcjami. (:

    ReplyDelete
  4. Najbardziej podobają mi się właśnie Burberry i Chloe :) Równie lubię kiedy piszesz i kiedy stylizujesz :)

    ReplyDelete
  5. Burberry, jak zawsze cudowny ! Ja uwielbiam Nel piszącą i Nel stylizującą :)

    ReplyDelete
  6. Najbardziej trafia do mnie Chloe, o czym pisałam już na moim blogu, ale widzę, że mamy podobny gust :)

    ReplyDelete
  7. Ja zostaje wierna Chanel <3 Lagerfeld wie co robi :D

    ReplyDelete
  8. Temat bardzo fajny,ale brakuje tak naprawdę konkretnej odpowiedzi na pytania-jakie fasony i jakie kolory będą modne ? Mimo,iż przeczytałam twój tekst nie umiałabym dalej odpowiedzieć,gdyby ktoś mnie o to zapytał.
    Za bardzo chaotycznie.. powinnaś sie konkretnie skupić na jednej cześci projektantów i ich omówić dobrze, a ty chciałasś ująć całą modę w kilku linijkach.. np. D&G nie moja bajka.. to mi nic nie mówi..jeśli chcesz pisać profesionalnie o modzie musisz jeszcze popracować..pozdrawiam

    Iza

    ReplyDelete