2011/12/02

Day of my life / outfit / atlantic giveaway!


Jak się macie? Ja spędziłam dzisiaj fajny dzień. Postanowiłam zrobić post, w który pokaże wam jeden dzień z mojego życia w fotografiach oczywiście.(pomijając szkołę). Razem z moją przyjaciółką Kasią (buziaki:*) zrobiłyśmy spontaniczny wypad do kina tj. do centrum handlowego "złote tarasy" w warszawie ;]. Chodziłyśmy po sklepach, byłyśmy na lodach i na słąwnych cupcake..potem była sesja z wymienionymi muffinami, dalej zjadłam sobie sushi (mniam, jestem sushomanką):) no i kino! Byłyśmy na "Wyścig z czasem" z Timberlakiem i Amandą Seyfried. Ogólnie film był świetny, ale miejscówki nam się nie trafiły...obok mnie siedzieli jacyś chłopcy, którym bardzo się nudziło;p hahha... w każdym razie polecam film! Dzisiaj na sobie miałam czerwoną sukienkę ze stradivariusa( z tamtego roku), biały sweterek z zary;] Na zdjęciach możecie zobaczyć kobaltowe koturny, które nie długo mam nadzieję stanął się moją własnością:)))Ogólnie rzecz biorąc taki luźniejszy post;]


 Ale najpierw KONKURS zorganizowany przez firmę Atlantic. Do wygrania ich najnowsze cudeńko biustonosz Magic Push-Up.

Magic Push Up to wyjątkowy biustonosz podkreślający największy atrybut każdej kobiety – biust. Wykonany z niezwykle miękkiej i delikatnej microfibry, ale sekretem Magic Push Up są miseczki. Ich konstrukcja została stworzona w oparciu o formowane na gorąco trzy poduszeczki idealnie dopasowujące się do anatomii piersi.


Zrobić musicie niewiele, bo tylko:
 Napisać w komentarzu swoje imię, email, kolor biustonasza (fioletowy, czerwony lub ecru) i rozmiar biustonasza, plus w kreatywny sposób dokończyć zdanie "Mój sposób na podkreślenie moich atutów to..."

MACIE CZAS DO PIĄTKU ( 9 GRUDZIEŃ ) DO GODZINY 24:00... POWODZENIA :*



















xxx.
fash.












19 comments:

  1. magda, magichic@gmail.com
    75C czerwony :-)

    mój sposób na podkreślenie atutów to... głęboki dekolt :-)

    ReplyDelete
  2. Agnieszka,
    agnieszkazg@o2.pl,
    65D, ecru

    Mój sposób na podkreślenie moich atutów to... hmm.. może najpierw zastanowię się jakie tak naprawdę mam atuty.. długie nogi? nie.. piękne pośladki? nie.. biustem oczywiście, pochwalić się mogę, ale czy to mój atut? W sumie sama nie wiem.. wydaje mi się, że moim największym atutem jest moje poczucie humoru oraz uśmiech, który wiecznie widnieje na mojej twarzy.
    Dlatego też.. Mój sposób na podkreślenie moich atutów to dobra zabawa z przyjaciółmi, przekazywanie swoich pozytywnych emocji innym oraz jak najczęstsze uśmiechanie się ;)

    ReplyDelete
  3. Wczoraj dyskutowaliśmy w pracy o tym, cóż takiego ma w sobie Fergie, skoro nie jest zbyt urodziwa i do tego przesadza z wizytami u chirurga, że mężczyźni, choc świadomi jej mankamentów i tak uważają, że jest ładna, apetyczna i gorąca. A no właśnie, nie byłoby tego wizerunku, gdyby ie charyzma i charakter.

    Cóż, może i na wyrost, może na słowo honoru, ale i ja wierzę, ze charakterek to jest mój mocny punkt, a zadziornością, radością zycia i energią mozna zdziałać wiele. Dlatego z przyjemnoscią wyjdę na ulicę, nawet zwyczajnie ubrana, ale kiedy będę miec na sobie coś, co mnie uskrzydli. czerwona bielizna? a jakże! ekstrawaganckie obuwie? Kocham to! ulubione perfumy? Od razu się serce uśmiecha! Czasem naprawdę nei trzeba wiele - wystarczą dobrze ułozone włosy albo długie rzęsy (Nobla za odkrycie metody przedłużania 1:1!!!) i można zdobywać świat!

    ilona, kokunio@gmail.com
    Biustonosz czerwony rozmiar 80B

    ReplyDelete
  4. świetnie wyglądacie :) sukienka marzenie!

    ReplyDelete
  5. Nice!
    Zapraszam na moje aukcje (tania odzież, już od 9,90 zł):
    http://moda.allegro.pl/listing/user.php?us_id=9185666

    ReplyDelete
  6. Napisać w komentarzu swoje imię, email, kolor biustonasza (fioletowy, czerwony lub ecru) i rozmiar biustonasza, plus w kreatywny sposób dokończyć zdanie "Mój sposób na podkreślenie moich atutów to..."
    Linda, lindzej@wp.pl
    ecru, 75B

    Mój sposób na podkreślenie swoich atutów to odpowiedni strój, np. ciekawy dekolt, który optycznie powiększy piersi, wysokie obcasy, które wydłużą nogi, makijaż, który odchudzi twarz i powiększy oczy. My, kobiety, na wszystko mamy sposoby. ;)

    ReplyDelete
  7. Kasia
    kaaas@vp.pl
    75A ecru

    Mój sposób na podkreślenie moich atutów to oryginalny ale nie za mocny makijaż. Najmocniej podkreślam oczy, które według moich znajomych są moim największym atutem. Nie boję się eksperymentować!

    ReplyDelete
  8. Ala, lovechocolate27@interia.pl
    70 AA ecru

    Kwintesencję bycia kobietą nie da się wyrazić jednym zdaniem. Oto kilka przedmiotów, które podkreślą atuty każdej z nas!

    ♥ 1 szminka w ulubionym kolorze
    ♥ para ulubionych butów
    ♥ biżuteria
    i najważniejsze... torebka wypchana pewnością siebie!

    ReplyDelete
  9. swietna ta krwista sukienka!!:DD i buty!!

    ReplyDelete
  10. Sposób na podkreślenie swoich atutów to poprostu naturalnosc:P

    ameli.gim@wp.pl

    ReplyDelete
  11. Mój sposób na podkreślenie moich atutów to radość w oczach i uśmiech na twarzy, to przyciągnie wzrok i oddali od wszystkich niedoskonałości.

    Ania
    annawinogrodzka1@gmail.com
    75B ecru

    ReplyDelete
  12. Mój sposób na podkreślenie moich atutów to nie tylko ładna sukienka czy super szpilki, ale tez dobrze dobrana bielizna w tym przypadku biustonosz Magic puch up bym w całej okazałości prezentowała się wyśmienicie kusząco.

    Daria
    s.darria@gmail.com
    75B, ecru

    ReplyDelete
  13. W podkreślaniu naszych kobiecych atutów największe znaczenie mają szczegóły np. delikatny łańcuszek niewinnie okalający szyję lub ramiączko stanika odrobinę wystające znad bluzki. To właśnie one sprawiają, że mężczyźni taksują nas wzrokiem

    Ania
    ann130sz@gmail.com
    ecru 80B

    ReplyDelete
  14. świetna sukienka :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://ajmissindependent.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. B. ładna sukienka i generalnie uwielbiam wszystkie Twoje stylizacje. Twoja koleżanka byłaby miliard razy ładniejsza gdyby pozbyła się tej FATALNEJ grzywki.

    ReplyDelete
  16. Magdalena, magdalenajasinska1005@wp.pl
    75C fiolet

    Mój sposób na podkreślenie atutów
    To dobór odpowiednich butów
    Wysokie szpilki w kolorze nude
    Dodadzą długości mym nogom ciut!
    Dobra bielizna pod ubraniem
    Sprawi ze poczuję się doskonale.
    Wyostrzy się moja pewność siebie
    I będę czuła się jak w niebie.
    Szminką usta pomaluję
    I pokażę jak dobrze ze sobą się czuję.
    Ładne ubranie, modna fryzura
    To zabójcza dla oczu mikstura.
    lecz podkreślanie atutów
    to nie tylko ubranie butów.
    Poza ustami, włosami, ubraniem
    To także osobowości pokazanie.
    Uśmiech na twarzy i pierś do przodu
    Sprawi, że do szukania wad nie będzie powodu.
    Atuty będą na pierwszym planie
    I będą mi tego zazdrościć wszystkie panie!

    ReplyDelete
  17. tez mierzyłam ostatnio te niebieski butki :) ale chyba troche za zimno by je kupic :)

    ReplyDelete
  18. Ładna stylizacja:) Zapraszam na mojego niedawno założonego bloga: d-aventure.blogspot.com

    Pozdrawiam i życzę wszystkim wesołych świąt:)

    ReplyDelete