2011/12/18

STARBUCKS LOVER.!.




 Długa przerwa w postach. W końcu idą święta i wszystko w szkole trzeba dopiąć na ostatni guzik. Dzisiaj wypad z moją Kate<3 na miasto wieczorkiem, więc przy okazji możecie zobaczyć warszawę nocą, a widoki są naprawdę fajne ;] Oprócz tego starbucks (zrobili nowy przy naszej szkole, który pozwala mi przetrwać dzień!) Potem wieczorkiem byłyśmy zbierać pieniądze na naszego chorego kolega. Jeśli ktoś chciałby pomóc proszę o prywatną wiadomość. Powiem tylko, że kolega ma raka kości udowej z przerzutami do płuc i zbieramy pieniążki na protezę i dalsze leczenie. Proszę porozmawiajcie z rodzicami czy nie chcieliby przekazać tego jednego procenta na ten właśnie cel! TO BARDZO WAŻNE! No, ale przejdźmy do dzisiejszego outfitu między innymi pudrowa marynarka ze stradivariusa, koszula wężowa z H&M i burgundowe spodnie ( nigdy dość) ze stradivariusa, a no i oryginalne kowbojki z usa;] Piszcie czy wolicie takie luźniejsze posty z moich wypadów itp czy poważniejsze zawierające tylko stylizacje?? Bye:* <3 Jeśli chcecie zobaczyć stylizacje kliknijcie poniżej!

























xoxo.. :*

10 comments:

  1. super zdjęcia
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/ obserwujemy ?

    ReplyDelete
  2. świetnie wyglądasz ! wgl podoba mi sie pomysł na wpis - połączenie fragmentu z twojego życia i oryginalne zaprezentowanie outfitu :D i te twoje spodniee <3

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam motyw wężowej skóry, ostatnio zakupiłam sobie kurtkę własnie z tym deseniem :)

    ReplyDelete
  4. hei. Fajny poost. Jednak bardziej lubię takie posty niż te "poważne" I wogule świetnie wyglądasz! Strój też bardo fajny. Buziaki ;** i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  5. super :)) ja w zasadzie wole posty luzniejsze z polaczeniem outfitu :) ale wiadomo, ze jesli nie masz czasu super jest jesli dodasz luzniejszy post, bo kocham takie czytac, szczegolnie w Twoim wykonaiu <3

    ReplyDelete
  6. cześć :)

    masz naprawdę świetny blog! ;>
    bardzo mi się tu podoba.

    jeśli interesują Cię 'perypetie' młodego chłopaka - zapraszam do mnie :)
    jeżeli ci się spodoba - zapraszam do obserwowania.
    zwykle chłopaki nie blogują, jednak ja podjąłem się tego zadania.
    prawdę mówiąc nie jest mi łatwo blogować.
    jednak liczę, że mnie wesprzesz ;)
    z góry bardzo dziękuję ;*

    Pozdrawiam, Unbroken ^^

    ReplyDelete
  7. przejście od tematu chorego kolegi do "ałtfitu" a taki sposób było wyjątkowo niestosowne

    ReplyDelete