2011/12/30

SECRET KEY













14 comments:

  1. generalnie to bardzo fajnie wygladasz :) tylko niebardzo podoba mi sie twoj sweter ale o gustach sie nie dyskutuje :) a no i jak mozna tak ladnie wychodzic na zdjeciach i to na wszystkich zdjeciach grrr... :)

    ReplyDelete
  2. jesteś ładna, taka nietypowa uroda :) do tego ten sweter, cudownie na tobie wygląda :) pozdrawiam! i życzę wszystkiego dobrego w nowy rok! byś dodawała częściej posty, bo nie mogę się doczekać!

    ReplyDelete
  3. mam pytanie: gdzie zakupiłaś tę torbę ? jest super!

    ReplyDelete
  4. nietypowa uroda?? może mi ktoś powiedzieć gdzie,bo nie widzę???

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Jak dla mnie wyglkadasz tutaj trochr jak babcia, ale ok ;p

    ReplyDelete
  7. cudowny sweter i torba! cud miód malina!
    ZAPRASZAM przy okazji na mojego bloga: http://looveandrainbow.blogspot.com
    Nie jest to żaden spam, a ni nic, po prostu zapraszam, gdyż dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem :)

    ReplyDelete