2011/12/24

X-MAS TIME !


Święta święta i po świętach !!! U mnie wigilia jeszcze trwa, ale powoli dobiega końca. No niestety, ale ja nie czułam tej magii świąt. może przez brak śniegu...może dlatego, że jestem już coraz starsza...W każdym razie miło spędziłam czas z rodziną. Większość zdjęć jest czarno białych, bo w sztucznym świetle zawsze  jakość wybiera lepsza. Na sobie miałam sukienkę kobaltową błyszczącą z Reserved i złotą "obroże" z H&M :) Jeszcze raz WESOŁYCH!!! <3





















xoxo. fash.

7 comments:

  1. zdejmij ten zegarek!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Wesolych Swiat Nela ;** mozesz powiedziec ile kosztowala ta sukienka, bo chetnie kupialbym podobna na sylwestra?:)

    ReplyDelete
  3. Is the first time I don't like one of your dresses, sorry =(

    ReplyDelete
  4. ja też jakoś w tym roku nie czuję tych świąt i całej atmosfery. A że nie ma śniegu to dla mnie dobra wiadomość. Mniej wypadków i w ogóle. Dobrze że jeszcze nie jest tak zimno (brr!). wesołych ;*

    ReplyDelete
  5. hmmm... co moge powiedziec do tej pory wszystkie twoje stylizacje bardzo mi sie podobaly ale ta no nie koniecznie, nie podoba mi sie ani sukienka ani ta "obroza" czy jak to wczesniej nazwalas no i jeszcze ten zegrarek w ogole nie pasuje do reszty!

    ReplyDelete
  6. a i zapomnialam zapytac super lakier gdzie kupilas?

    ReplyDelete