2012/01/31

day of my live

STARBUCKS COFFEE Oww yes I'm totally starbucks lover!!! I love their coffee! On the photos you can hardly see my black kimono which I bought on sale in H&M. It costed only about 5 euro!!!!

And I also want to present you my future tattoos (maybe). Hope you like it;] <3

STARBUCKS COFFEE Oooo tak! Jestem po prostu zakochana w kawach starbucksa (zwłaszcza tych karmelowych ). N a zdjęciach możecie zobaczyć moją nową zdobycz- czarne kimono z H&M, które ze 150 zł zostało przecenione na jedyne 20!!!!!!!!!!!! Chciałabym wam także pokazać (może) moje przyszłe tatuaże;] Mam nadzieję, że wam się podoba!

No i w końcu ten NEWS o którym pisałam na fanpage'u... Zostałam poinformowana o zbliżającym się pokazie ubrań Charlotte Rouge ... co jest najlepsze?? IMPREZA JEST OTWARTA!!! Każdy może wejść, także zapraszam wszyscy jesteście mile widziani. Ja też tam będę, więc może i mnie spotkacie:)

ADRES:

Oficjalne otwarcie POPupSHOPu
Prezentacja ubrań Charlotte Rouge oraz butów High Life with Jeffrey Campbell
Zagra Projekt NOD
10.02.12, godz. 19.00
Produkcja Artystyczna, ul. Hoża 51, Warszawa


Zapraszam także do tymczasowego sklepu projektantki:

VALENTINE’s POPupSHOP
Sprzedaż ubrań Charlotte Rouge oraz butów High Life with Jeffrey Campbell
11-14.02.12, godz. 12.00-20.00
Między Nami Cafe, ul. Bracka 20, Warszawa


9 comments:

  1. Jejh! Pierwsza jestem. ;D mmm.. a ta kawa. Ślinka ciekniee! ♥

    ReplyDelete
  2. mmm kawa wygląda baaaardzo kusząco :)

    ReplyDelete
  3. ajjj mam ochotę na kawę teraz ;D
    zapraszam na mojego bloga ;]

    ReplyDelete
  4. Mam pytanie

    Jaki masz wzrost??

    ReplyDelete
  5. mniaaam :)
    blog bardzo ciekawy!
    trafilam do Ciebie przez Marie Antoinette,
    dodaje do ulubionych, bedzie mi milo jesli do nas wpadniesz i zazdroszcze spotkania, tez chetnie bym poznala osobiscie warszawskie blogerki :)
    Martyna

    ReplyDelete
  6. Ojej chyba jutro az pojde na kawe bo jak patrze na Twoje zdjecia to az nie moge sie oprzec ;)
    I koniecznie czekamy na relacje z pokazu ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do nas
    M.
    http://2bigcitylifes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Mniaaam! Chociaż ceny w satrbucksie trochę mnie odstraszają ;)
    Zapraszam Cie na naszego poczatkującego bloga (trendy uliczne i inne)
    :)

    ReplyDelete