2012/01/20

fash as a designer


COLLECTION  1(autumn/winter 2011/12)

1.


2.

3.

4.

5.

COLLECTION 2 ( spring/summer 2012)

6.

7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14.


15.





COLLECTION 3 ( my first designs)

16.


17.



18.


19.


20.

DESIGNER BEGINNINGS Some of you know that I want to be a designer (or fashion journalist). Anyway here you have my first collections:) Do you like it? Please tell me in comment under this post 3 your favourite designs and which collection do you like the most?:) It's very important to me! And please be tolerant  because I'm not professional:))

MOJE POCZĄTKI Z PROJEKTOWANIEM Niektórzy z was wiedzą, że w przyszłości chciałabym być projektantką (lub dziennikarką modową). Dzisiaj pokaże wam moje projekty, ale pamiętajcie, że są one moją własnością, więc proszę o nie kopiowanie czy odtwarzanie:) Mam nadzieję, że się wam spodoba;] Proszę was żebyście w komentarzach podali 3 projekty, które najbardziej przypadły wam do gustu i najlepszą waszym zdaniem kolekcję:) To dla mnie bardzo ważne! W każdym razie proszę o wyrozumiałość, bo przecież profesjonalistką nie jestem;p









13 comments:

  1. Ewentualnie 9, poza tym nic nowego :) Mając odpowiednie chęci próbuj i walcz :)

    ReplyDelete
  2. super projekty!!:D
    dodalam do obserwowoanych zapraszam do mnie
    www.hikatrin.blogpsot.com

    ReplyDelete
  3. pomysły pomysłami, ale rysunek wymaga w Twoim przypadku trochę pracy;-)
    Do podszkolenia umiejętności polecam: http://www.f5-ksiegarnia.pl/Books,ViewBook,380.html

    ReplyDelete
  4. Tez jestem za 9 !
    Ale projekty super !!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    radlewski.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  5. Patrząc na twoje stylizacje można uznać ze nie masz za grosz stylu czy smaku, ale jak patrzę na twoje projekty nie jestem już taka pewna. Tak trzymaj.

    ReplyDelete
  6. 10, 13, 15 :) Podoba mi się to jak rysujesz ;)
    Jak znajdziesz czas to zajrzy też do mnie:
    http://violinstyle.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Joanna

    ReplyDelete
  7. Anonim ma racje,jestem tego samego zdania.Hm... najbardziej podobała mi się stylizacja 10,3 ale tak to nic nowego nie wniosłaś.
    Również zapraszam na moje początki projektowania na http://marikalis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. 11 i 13 wyglądają super! Też czasem rysuje :)

    ReplyDelete
  9. Szczerze to myślę, że rysujesz okropnie, projekty... są niezbyt dobre jak dla mnie. Realne stylizace podobają mi się tak 1 z 5, ogólnie uważam, że stylu nie masz. No nie wiem, może jak poćwiczysz to coś z tego wyjdzie...

    ReplyDelete
  10. 9, 11, 13 :) i kolekcja na wiosnę/lato 2012.
    a praktyka czyni mistrza :D

    ReplyDelete
  11. 9 jest świetne, ale reszta bez rewelacji. Zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete