2012/01/19

MASQUERADE




I'M REALLY HAPPY TODAY, because I'm in second step in The best Blog 2011 contest!!! And that's why I took photos with this funny mask:) I hope you like it:) Today I want show you elegant and girly outfit:) If you like it please leave a comment:)!Lots of love!<3

DZISIAJ JESTEM BARDZO SZCZĘŚLIWA, ponieważ przeszłam do drugiego etapu konkursu na Najlepszy Blog 2011!!! Właśnie dlatego dzisiejsze zdjęcia zrobiłam z tą hmmm śmieszna, radosną maską, w którą byłam wyposażona na karnawale rok temu:) :) Mam nadzieję, że się wam podoba:) Dzisiaj chciałabym wam pokazać bardzo elegancką i dziewczęcą stylizacje:) Jeśli się wam podoba, proszę zostawcie komentarz:) Pozdrawiam <3
gray cardigan- ZARA
white top- ZARA
leggins- Armani
lipstick- Mac Satin Captive





12 comments:

  1. Dobra, ściągnę cię na Ziemię. Po 1 to, co prezentujesz na tym blogu to nie moda. To wybieranie przypadkowych ubrań z szafy i zestawianie ich podpisując nazwami znanych marek. Nie wpadłaś może na to, że ubrania powinny do siebie pasować? Sądząc po tym, że piszesz po angielsku masz nadzieję na międzynarodową sławę. I w tym punkcie muszę cię zawieść. Tak się nie stanie. Więc skończ może mizdrzyć się do aparatu jakbyś miała jakieś porażenie mięśni twarzy i zacznij naprawdę tworzyć modę. Nie wszystko załatwią ci pieniądze mamusi i tatusia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pisze po ang poniewaz ja mam statystyki a ty nie i ja wiem kto i z jakkiego kraju oglada mojego bloga...po drugie to ze powygrywalam pare konkursow zaznaczam modowych chyba o czyms swaidczy bo tam oceniali specjalisci a nie zazdrosne anonimy-.- po trzecie tak tu ladnie komentujesz wiec moze zaprezentujesz wszystkim jak bardzo znasz sie na modzie pokaz nam pare stylizacji ...mysle ze sie posmiejemy...ostatnie zdanie ..ta...pieniadze mamusi i tatusia ...a niby czyje...?!?!? mam 15 lat i co moze mam sama zarabiac.....ahhh i zapomialam dodac tak tak asz racje zawsze jak rano wstaje zakladam chustke naoczy i losuje sobie ubrania z szafy potem zakladam i juz...bardzo madrze...nastepnym razem cie wyslucham jesli krytyka bedzie konstruktywna...;/

      Delete
  2. ale jesteś śliczniutka! :)
    ps anonimowy porażka!

    ReplyDelete
  3. Śliczne włoski! podpisuję sie pod dziewczyną nade mną ♥

    ReplyDelete
  4. Slicznie wygladasz! zapraszam do mnie na konkurs!

    ReplyDelete
  5. Super! Zapraszam do mnie, jest mały konkurs ‘Pokaż się w okularach’

    ReplyDelete
  6. Przykro mi, ale zgadzam się z anonimem. to nie jest stylizacja, nie ma w niej nic twórczego, wyróżniającego się. mówisz, żebyśmy my pokazali parę swoich stylizacji? nie wiem czy zauważyłaś, ale to nie my mamy bloga modowego, tylko ty, więc to ty powinnaś się znać na tym co robisz i nasza wiedza nie ma tu nic do rzeczy, nie sprawi że będziesz lepsza w tym co robisz. A jeżeli chodzi o pieniądze rodziców - nikt nie wymaga od Ciebie, żebyś sama zarabiała pieniądze, po prostu moda to nie tylko założenie kilku drogich ciuchów, to umiejętność zrobienia czegoś z niczego. Styl charakteryzuje się tym, że niezależnie od tego, w jakich ubraniach jesteś, zawsze przemycasz do nich cząstkę siebie. U Ciebie tego nie widać. Chciałabym dodatkowo zaznaczyć, że nie chcę Cię obrażać - na pewno masz jakiś potencjał w tym co robisz, jednak powinnaś najpierw odnaleźć swój styl, zanim założysz bloga. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a spojrzalas na inne posty? moze ten nie jest kreatywny ale reszta ?? tam wlasnie jest czastka mnie...po pierwsze nie bede udawac ze nie lubie lumpexow nie umiem szukkac w nich czego kolwiek nie! nie jestem jakk polowa polsich blogerek miedzy innymi dlatego..po drugie to ze mam bloga modowego nie znaczy ze jestem ekspertka...wlasnie przez ten blog probuje odnalezc swoj styl...i moda to nie tylko umiec zrobic cos z niczego..z tym powiedzeniem sie nie zgadzam...

      Delete
  7. Ta stylizajcja najbardziej mi się podoba. Ta szara kamizelka jest najlepsza! I nie zgadzam się z anonimami. Zazdroszczą ci gustu, sławy ,twojej przygody z modą i wszystkiego. Nie przemuj się . Pozdrawiam! ♥

    ReplyDelete
  8. Widzę że tu poważne rozważania na temat mody są... czym jest modą a czym nie jest? co powinno pokazywać się na blogu a co nie? Tą decyzję podejmuję autorka bloga i to czy będzie prezentować jakieś swoje codzienne stylizację czy bardziej wyszukane zależy tylko od niej, a jak się nie podoba to proszę nie wchodzić, nie odwiedzać i nie komentować. Być może anonimowi mają inne spojrzenie na to jaka jest rola modowe bloga. Wiadomo, że najlepiej jakby był inspirujący i trendsetterski. Ale nie każdy ma takie ambicje.Niektórzy chcą się zwyczajnie podzielić tym co mają w szafie.
    Mi się blog bardzo podoba. Jak na 15 - latkę masz świetne wyczucie stylu! Wróży to dobrze na przyszłość!

    ReplyDelete