2012/01/28

mint winter




I CAME BACK FROM FRANCE That was amazing break from everything:) Mint. It's a strange colour because really cold but still pastel;p It is great for spring/summer 2012. Today connected with leather skirt and blue hand bag;] As you can see ( my face) I'm really tired because of a long travel;p

WRÓCIŁAM Z FRANCJI To była niesamowita przerwa od wszystkiego:) Mięta. Dziwny kolor. Ciężko sprecyzować czy nadaje się on do chłodniejszych stylizacji czy bardziej delikatnych;p Wkażdym razie w sezonie wiosna/lato 2012 króluje na wielu wybiegach.

8 comments:

  1. Podoba mi się spódnica, jednak chyba bym zmieniła koszulkę :) ale kwestia gusty.
    kopertówka też mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. niepotrzebnie widać bieliznę.
    wszystko inne na tak <3

    ReplyDelete
  3. fajny zestaw! Kocham miętowy kolor:)

    ReplyDelete
  4. awesome blog !
    check out mine too

    www.pocketfulof-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Your top looks lovely and the colour is just perfect :)

    http://amelodyofdiaries.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Na początku zastanawiałam się, co za "zdolny" fotograf tak Ci poucinał stopy na każdym zdjęciu. Okazało się jednak, że miało to sens! Jesteś bez butów! Następnym razem polecam założyć.

    ReplyDelete
  7. Mnie śię sweter podoba, ze względu na krój chyba nawet bardziej, niż na kolor, skórzana spódnica pasuje, jendka ja jeszcze do końca nie przekonałam się do niej na tyle, żeby sobie taką kupić. pozdrawiam:)

    ReplyDelete