2012/01/30

spotkanie warszawskich blogerek

 WCZORAJ BYŁAM NA SPOTKANIU WARSZAWSKICH MODOWYCH BLOGEREK Atmosfera była niesamowita, a dziewczyny wspaniałe:)!!! Rozmawiałyśmy ze sobą tak jakbyśmy znały się przez pół życia. Siedząc w jednej z warszawskich restauracji rozmawiałyśmy na okrągło przez 3 godziny, a tematów nam nie brakło ! O dziwo mało rozmawiałyśmy o blogach :)) Poznałam NatalięAgnieszkęKasięMagdęOlę i Misię. Także niedziele spędziłam bardzo miło. I to właśnie lubię w blogowaniu- poznawanie nowych ludzi!!! Serdecznie was zapraszam na blogi dziewczyn:)!!!


19 comments:

  1. Replies
    1. czy ja wiem;p nie lubie zdj z AZ tak bliska hahha;]

      Delete
  2. Ja też mam piegi i to bardziej znacznee. Też ich nie lubiee.. Ale piegi ponoć dodają urody więc trzymamy się z nimi ;D I zdięcia świetne i widać że spotkanie też. :) Może ja będę miała też taką przyjemność i cię poznam. Bardzo bym chciała! ;*♥

    ReplyDelete
  3. jaki aparat posiadasz : * ?

    ReplyDelete
  4. Ładne zdjęcia i ładna twarz, naprawdę! :)

    ReplyDelete
  5. Po pierwsze to muszę przyznać, że pięknie wyszłaś na zdjęciach.
    Po drugie piegi są mega, ale to mega, uroczę i bardzo proszę na się ze mną nie kłócić.

    Przyznaję Ci rację, że rozmawiało nam się świetnie i rzeczywiście czułam , że znamy się od lat. To było moje najlepsze spotkanie z blogerkami ( a trzeba przyznać, że parę ich już przeżyłam). Mam nadzieję, że spotkamy się niebawem :)

    Buziaki!

    ReplyDelete
  6. Fajny blog :)
    Świetna kopertówka z poprzednich zdjęć :)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych

    ReplyDelete
  7. gdzie zazwyczaj pojawiają się inforamacje o warszawskich spotkaniach ? bo chętnie się na nie wybiorę :)

    ReplyDelete
  8. Planujecie może jeszcze jakieś spotkania ?

    ReplyDelete