2012/02/20

my rings collection

MORE, MORE AND MORE rings in my closet !!!! I feel naked when I don't have ring on my finger!! So I have quite big collection :) I hope you like it and if you want know more about the rings please leave a comment:) lots of love :*

WIĘCEJ, WIĘCEJ I JESZCZE WIĘCEJ pierścionków w mojej szafie! Koktajlowe, double, eleganckie, skromne, sportowe...Muszę wam powiedzieć, że jeżeli nie mam na sobie pierścionka czuje się goła!!!! haha!! To dziwne, ale prawdziwe:) Mam nadzieję, że sie wam podoba. Jeśli chcecie dowiedzieć się czgoś wiecej na teamt pierścionków zostawcie komentarz :) buziaki :*

6 comments:

  1. ile pierścieni! zazdroszczę kolekcji! :)

    ReplyDelete
  2. fajne, jak dla mnie idealne, do stylizacji

    ReplyDelete
  3. oo mam tak samo - bez pierścionka czuje sie jakoś tak dziwnie ! świetny wpis :)

    ReplyDelete
  4. słaba ta kolekcja. do tego 3/4 'poróżowiałe'...

    ReplyDelete