2012/02/21

no more winter

I WANT SUMMER! I want sun and holidays! I have in my head maaaaany outfits but on good weather...anyway I don't like winter (can be for 1 month not longer!). OK, today outfit with fur. Really simple for school or work. Please check out my new bag which I bought few days ago on etorebka.pl - nice polish online shop:) Hope you enjoy it! Please leave a comment! Lots of love :*

CHCĘ LATO! Chcę żeby było już ciepło, a najlepiej żeby zaczęły się już wakacje:) Mam w głowie całe mnóstwo wiosennych i letnich stylizacji, ale niestety w taką pogodę nie mogę ich zrealizować :( Jak dla mnie zima mogłaby trwać około miesiąca żeby na nartach można było pojeździć, ale nie dłużej! W każdym razie dzisiaj stylizacja z futerkiem, bardzo prosta elegancka...do szkoły czy pracy. Zwróćcie    uwagę na moją nową torebkę, którą zakupiłam w internetowym sklepie etorebka.pl. Super strona, na której możemy kupić torebki stworzone na kształt tych z wybiegów za BARDZO niską cenę! Moja "udaję" torebkę z pokazów Alexandra Wanga! Mam nadzieję, że się wam podoba:) buziaki :*

A NA PONIŻSZYM ZDJĘCIU ATAKUJE FOTOGRAFA:)
 (photo Kasia D., shirt-h&m, cardigan bershka, trousers smyk;], wedges vagabong, fur stradivarius)


UNESTABLISH<3


9 comments:

  1. ekstra <3 jedna z Twoich lepszych stylizacji :))

    ReplyDelete
  2. moja koleżanka ma tę torebkę w dwóch wersjach, i chyba zanosi je obie na śmierć:)

    ReplyDelete
  3. fajny look, torebka jest mega! :))

    ReplyDelete
  4. fajny outif! torebka i futerko są śliczne!

    ReplyDelete