2012/02/14

♥ valentines in warsaw ♥

Warsaw It's beautiful city for me. Today in the morning, before school I went in starbucks (with Kasia). Like always I drunk Vanillia Late mmmm...love it...anyway we took some photos which  I want show you:) It's my valentine outfit to school. It's really simple: leather, stripes and dark blue shirt. It isn't sweet or something...why? because today everyone had sweet, red or pink outfits so I was different hahah :) Guys!!! Happy Valentines <3
(photo: Kasia D., shirt- bershka, sweater-h&m, shorts- h&m, bag- intern. etorebka, shoes- usa)








17 comments:

  1. Nela, co to za firma butów? Są boskie <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kurcze wlasnie nie wiem ...wiem tylko ze kupione w usa;p ale dzieki :) :*

      Delete
  2. bardzo fajny set! szorty są świetne!

    ReplyDelete
  3. Nela ile masz wzrostu ile ważysz???

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahh ja jestem grubson ogolnie;p;p;p mam 160 moze troche wiecej i aktualnie waze 45 ...no i jestem na diecie schudlam juz 2 kg ;p jeszcze tylko 5kg;p

      Delete
    2. 45? chyba sobie trochę zaniżyłaś tą wagę, mam tyle samo wzrostu, ważę co ty a jestem szczuplejsza i drobniejsza, nogi i wgl ;) nie mówię że jesteś gruba, bo masz normalną figurę i wg mnie wyglądasz na ok. 50kg nie mniej nie więcej ;)

      Delete
    3. nie zanizylam...45,3 dlatego ze trenuje 3 godzinny dziennie bez niedziel od przeszlo 10 lat sport wymagajacy duzej sprawnsci fizycznej w zwiazku z czym mam bardzo rozwineite miesnie a jak pewnie wiesz miesnie sa bardzo ciezkie...moje nogi sa poprostu umiesnione...moze gdybym tych miesni nie miala to bym takie dwa patyki miala ...hehe nawet rym wyszedl...no wiec nie zawyzam ni zanizam a tym 50 kg mnie rozwalilas dzieki wlasnie popadlam w depresje i zapewne jutro nic nie zjem...

      Delete
  4. Lecz się dziewczyno, jeśli chcesz chudnąć z takiej wagi. To niezdrowe, a aktualnie wcale nie wyglądasz źle, a wręcz fajnie -szczupło i zdrowo. Zastanów się trochę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiemze jestem odpowiednia a tak niskiej wagi nie wymagam ja tylko sport jaki trenuje wiec prosze tu mi nie oceniac jak wszystkiego sie nie wie;p;p;;p :)

      Delete
  5. Sport wymagający skrajnej niedowagi? No chyba, że przeginasz ze wzrostem, który podałaś kilka komentarzy wyżej. Może rzeczywiście -nie mi to oceniać, ale nikt chyba nie ma prawa zmusić Cię do niszczenia sobie zdrowia ;) Trzymaj się :)

    ReplyDelete
  6. Warszawa jest piękna? hahaha^^ w Którym miejscu? To teraz jeblaś ;/

    ReplyDelete
  7. jak dla mnie set idealny! nic dodać nic ująć :)

    ReplyDelete
  8. Ładna torebka ;)
    Zapraszam do siebie na bloga :)

    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. piekny zestaw, love your shorts <33

    ReplyDelete
  10. JEJKU - jak się cieszę, że trafiłam na ten blog. Totalna rewelacja! dodaję się do obserwatorów i śledzę z zapartym tchem Twoje modowe poczynania :)


    www.turqusowa.blogspot.com
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  11. Ekstra zestaw! Świetnie wygląda ten sweterek do spodenek!:)
    Pozdrawiam:)

    ReplyDelete