2012/04/03

burgund dream

OSTATNIO ROZMYŚLAŁAM nad tym jak wielu projektantów osiągnęło sławę. Pierwsze co przyszło mi do głowy to długie, niebanalne słowo KONTROWERSJA...no, bo spójrzmy na przykład na Alexandra Mcqueena. Kto wyszedłby na ulicę w niektórych sukienkach z jego wybiegów??? To proste. Bardzo niewiele osób. Więc co tak bardzo ciągnie ludzi do tak nietuzinkowych wręcz dziwnych    stylizacji? Myślę, że każdy odpowie sobie na to pytanie sam :) A teraz zupełny kontrast. Marc Jacobs, Chloe i inni tego typu wręcz przeciwnie stawiają na prostotę. Ludzie na całym świecie mówią: "co trudnego jest w zaprojektowaniu tak prostej bluzki, spódnicy czy marynarki?!". No właśnie.Co? Co sprawiło, że wybili się tak wysoko? Znajomości? Dobra reklama? Czy może po prostu szczęście? Dzisiaj poszłam bardziej w tą drugą "klasyczną" stronę, ale nie banalną! I znowu ktoś mógłby stwierdzić, że mając właśnie takie ubrania nie ma nic trudnego w stworzeniu TAKIEGO outfitu, a z własnego przekonania wiem, że tak nie jest :)
jacket- zara
silver sweater-zara
shirt- h&m
trousers- stradivarius
shoes- river island
bag- etorebka.pl
FEW DAYS AGO I was thinking about how so many clothes designers are sooo famous. First came to my head word- controversial, because look for example on Alexander Mcqueen and his strange dresses:O Who would wear that? It's simple...Anyone! So what people see in this clothes? Maybe art.Anyway you should ask yourself about that :) On the other side look at Marc Jacobs and Chloe thay have really simple and classic outfits. And people around the world say: "Whats difficult is in design so simple tops or skirts". So why the hell they became soo popular? I think its just lucky because we have a lot of more talented designer!!!









10 comments:

  1. rozumiem, ze lubisz prostotę, ale dla mnie ta stylizacja nie jest prosta...jest po prostu nudna...przykro mi, ale moim zdaniem ubierasz się jak każda inna dziewczyna w twoim wieku

    ReplyDelete
  2. No tak, czasem nawet nad prostym strojem trzeba pomyśleć. Świetnie wyglądasz, uwielbiam burgundowe spodnie. Piąte zdjęcie mnie przeraziło(lęk wysokości :D), ponieważ wygląda jakbyś siedziała bardzo wysoko :D

    ReplyDelete
  3. Ciuchy ładne ale nie wszystko razem. Nie podoba mi się Twój styl

    ReplyDelete
  4. świetne spodnie, ostatnio szukam podobnych :)
    super wyglądasz!

    ReplyDelete
  5. Fajny zestaw i piękny uśmiech :)!

    ReplyDelete
  6. Uhm. Połowa mojego gimnazjum ubiera się tak samo jak Ty, a mieszkam w małym mieście bez galerii czy dostępu do sieciówek. Pomiędzy prostotą a zwykłą nudą, jak już ktoś na górze napisał, jest kolosalna różnica. Czytam Twojego bloga sporadycznie od początku i jeszcze niczym mnie nie zaskoczyłaś, Twoje stylizacje są jakieś, nie wiem jak to nazwać? Sztywne? Jakby na siłę. Niemniej jednak pozdrawiam i życzę powodzenia w kształtowaniu stylu :>

    Dodam jeszcze, że moja anonimowość nie wynika z braku odwagi cxy złośliwości, po prostu nie mam konta na bloggerze :P

    ReplyDelete
  7. Piekny uśmiech i piękne włosy :)
    A blog rewelacja, widzę, że odwiedza Cię wiele osób, sama często zaglądam.
    Zapraszam też do siebie, www.anniesgallery.blogspot.com

    ReplyDelete