2012/04/02

crystal air

SORRY GUYS for such a long break from posting. I was really busy and true is that I still am :( I have a lot of work in school, by the way I will have exams in april + poland championship. Anyway I come back to posting. It's nothing special, just simple school outfit. Another post tomorrow :) xoxo

NA POCZĄTEK PRZEPROSINY za tak długą nieobecność, ale usprawiedliwioną nawałem roboty w szkole i na treningach. Wszystko skumulowało się na kwiecień...egzaminy mistrzostwa polski, prawo jazdy, wybór liceum...Nie jest łatwo, ale strasznie stęskniłam się za postami, więc ogłaszam wielki powrót:) Stylizacja nie przekombinowana, bardzo prosta, szkolna..Nie mam ostatnio weny do wymyślnych, nietuzinkowych outfitow. Przez ostatnie tygodnie cały czas stawiam na prostotę i klasykę :) W każdym razie zniecierpliwiona czekam już na wiosnę (bo za śnieg w kwietniu to ja dziękuje!). W głowie kumuluje mi się milion pięćset sto dziewięćset pomysłów na wiosenno-letnie stylizacje:) Plus oczywiście komfort robienia zdjęć na dworze, bo na zdjęciach poniżej zamiast rąk miałam kostki lodu...(przypominam mamy 2 kwietnia !). Także czekam czekam na przyajmniej 18 stopni wtedy blog rozkręci się pełną parą :)!!! xoxo
 shirt- new look
sweater- noname
shorts- h&m
shoes- river island
leather- zara
bag- etorebka.pl

Tutaj jeszcze pare zdjęć jakie wyrywkowo udało mi się zrobić:
Ostatnio miałam też okazję przetestować PRZEDPREMIEROWO dodatek do gry Sims- Zostań Gwiazdą!!!
Powiem szczerze, że w podstawówce maniakalnie grywałam w simsy 2, ale nie miałam okazji (dotychczas ) przetestować simsów 3... Gra mnie bardzo pozytywnie zaskoczyła! Grając poczułam się jak w podstawówce i nim się obejrzałam zleciało dobrych pare godzin, także uwaga bardzo wciągająca!!! Dodatkowo ambasadorką dodatku jest sama Katy Perry! Także polecam wszystkim gorąco! http://www.youtube.com/watch?v=vuXf7b60EJ8















11 comments:

  1. skąd masz takie piękne buty?;)

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wyglądasz! Świetna torba! :)

    ReplyDelete
  3. ty robisz to prawo jazdy kategori A od 16 lat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kategoria b1 od 16 lat potem jest juz b czyli to normalne:) a "a" czyli na skuter juz mam;]

      Delete
    2. też zamierzam zrobić sobie teraz b1 i potem uniknąć nowych egzaminów, zresztą samochód dobra rzecz nawet taki malutki :P

      Delete
  4. świetny set! lordsy rewelka ;D

    ReplyDelete
  5. Hi there,

    Nice blog. We love it.

    We’ve been taking note of your style and we've come to be wonderfully addicted to it.
    We'd like to invite you as our 1st group of fashionista to join WhatIWear in a conquest to inspire the world,changing one wardrobe at a time.

    Click HERE to become a member - www.whatiwear.com
    Or check our blog at blog.whatiwear.com

    --
    Here are some members who have already joined us.
    Anastasia Siantar - brownplatform.com
    Andree Judd - avantgardien.tumblr.com
    Willabell Ong - paledivision.blogspot.com
    Marie Hamm - themavenpost.blogpost.com
    Paris & London - themadtwins.blogspot.com
    Alyssa Lau - theordinarypeoples.blogspot.com
    Nadine Drexler - whengreengrasswasyellowonpictures.com
    White Lace - whitelace.ro
    Becka Häggblom - sunshineinnorth.blogspot.com
    Michalina Z - stook-pook.blogspot.com
    Jessica C - westmountfashionista.com
    Claradevi Handriatmadja - luce-dale.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajne spodenki :)

    W wolnej chwili zapraszam, dopiero zaczynamy http://soul-on-the-wasteland.blogspot.com/

    ReplyDelete