2012/04/27

let's do it all!

Oh i ach, jak długo czekałam na ten okres w roku kiedy znowu bez żadnego problemu będę mogła fotografować kłębiące się w mojej głowie letnie stylizacje. Nie muszę już marznąć, poszukiwać fotografa (w zimę nie było wielu chętnych). No i moim zdaniem letnie stylizacje są atrakcyjniejsze od tych na chłodne dni...zawsze przynajmniej miałam takie wrażenie. Już teraz po egzaminach, mistrzostwach polski cały stres opadł. Wszystko potoczyło się prawie po mojej myśli:)
Co do stylizacji. Kto powiedział, że nie można łączyć różnych wzorów? Gdzie nie gdzie mówili, że to wręcz zakazane- o dziwno dość często spotykałam się z taką opinią, ale my bloggerki łamiemy zasady z tego względu dzisiaj połączenie: grochy+kwiaty. Z góry wiem, że pewnie wielu z was się nie spodoba, ale ja pragnę czegoś nowego. Znudziły mnie już proste, szare, smutne, POLSKIE stylizacje jakie nałogowo spotykam na ulicy. NIECH POLSKI STYL NABIERZE TROCHĘ KOLORKÓW! Zwłaszcza teraz kiedy wchodzimy w okres lata:) Także polki, polacy do dzieła, robimy renowacje naszych szaf! Chowamy szare swetry, białe t-shirty i trampki, a wyciągamy kwiaty, pastele..kolory kolory kolory! Ostatnio też zauważyłam, że wielu ludzi młodych i starszych nie dopuszcza do siebie tych nowych pomysłów projektantów i ludzi z pasją, które wykraczają poza standard ubrań w sieciówkach i, że boimy się tych nowości. Niektórzy wręcz krytykują, ale co to tak naprawdę ma na celu? Krytyka? Właśnie przez to polska moda ma tak wolne tępo rozwoju. Szalejmy! W końcu moda to zabawa!!! Serdecznie zapraszam na formspring gdzie możecie zadawać mi pytania:))
oraz na fanpage na fb TUTAJ. Like it!
xxx
FASH.

 (shorts-zara, shirt- h&m, hat- bought in croatia)


10 comments:

  1. całość świetna! zgadzam sie w 100% z tym co piszesz i bardzo fajnie się to czyta:)

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz świetnie, chociaż ja - szara i ciemna polska masa bez wyobraźni - wolę jednak zestawy, które nie wyglądają jak losowo wygrzebane z szafy :]

    ReplyDelete
  3. świetnie wyglądasz w kapeluszu, a spodenki są genialne :)

    ReplyDelete
  4. Kiedy ja zwyczajnie nie lubię kolorów... niebieski, miętowy TAK. Inne są zwyczajnie nie korzystne... świetny kapelusz, szukam takiego od dawna ale jak widać- nici z poszukiwań :(

    ReplyDelete
  5. bardzo fajnie :) u mnie kwiaty i grochy to czeste połączenie :)

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny cień na oczach :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    ReplyDelete
  7. Racja , i każde wyjście na miasto to ludzie w szarych , smutnych kolorach i stylizajach . Połączenie grochów i kwiatów tobie wyszło genialnie ! :D

    ReplyDelete
  8. jedna z Twoich najlepszych stylizacji, gratulacje :)

    ReplyDelete
  9. Zapraszam do mnie Ciebie i innych na nowa notkę.:)

    ReplyDelete
  10. genialne te szorty i koturny! dobry pomysł z łączeniem wzorów, zaczynam coraz bardziej lubić tego bloga :)od kilku chwil obserwuję :D

    ReplyDelete