2012/04/15

shoes lover

Nietuzinkowe, wygodne i po prostu piękne, czyli tak zwane buty idealne! Odszukałam w internecie parę par...moich wymarzonych. Dzisiaj postawiłam nie na prostotę, ale na niepowtarzalność. No i czas zacząć najbardziej "napięte" dwa tygodnie w tym roku. W środę konkurs taneczny. W czwartek wyjeżdżam do Giżycka na Mistrzostwa Polski, wracam w niedziele w nocy. Cały poniedziałek nauka, od wtorku do czwartu egzaminy gimnazjalne, w piątek wyjazd na zawody między narodowe do Łotwy no i wracam w poniedziałek w nocy, a już potem to pierwsze co zrobie to bę∂zie walnięcie się na kanapie przed telewizorem i odpoczywanie. Z tej kanapy to ja się chyba nie podniose przez miesiąc:) Trzymać kciuki żeby wszystko potoczyło się po mojej myśli! :)))Co do butów, które wy byście sobie sprawili? xxx.








5 comments:

  1. te pierwsze 2 pary butów śliczne:)

    ReplyDelete
  2. straszneee są te 4... :OO zdecydowanie pozostaje przy 1 parze :)
    zapraszam do mnie, jestem dopiero poczatkująca blogerką modową więc dobre rady sa miile widziane, hehe :)

    ReplyDelete
  3. skąd pochodzą pierwsze? *-* świetne są!

    ReplyDelete