2012/07/11

american movie

W komentarzu  (facebook) pod jednym z tych zdjęć ktoś napisał "jak z amerykańskiego filmu"..i tak też nazwałam mój post, bo rzeczywiście te zdjęcia mają taki nastrój typu "american girl".;) Co do USA to mogę napisać baaaardzo dużo!Odkąd pamiętam moim marzeniem jest wyjechać tam na studia, pracować, założyć rodzinę, sprowadzić tam moich rodziców i zrobić karierę... Bardzo żałuję, że się tam nie urodziłam, bo wszystko byłoby wtedy łatwiejsze. Uważam, że życie w usa jest po prostu lepsze. Na szczęście moi rodzice dają mi namiastkę tego mojego "american dream" tutaj, w Polsce. Bardzo długo uczyłam się angielskiego(myśląc właśnie o studiach w USA), robię prawo jazdy co w Polsce też nie jest normalne :) Plus oczywiście żyje trochę tymi moimi marzeniami i często dostaję za to po nosie, ale to już druga sprawa, a mianowicie sprawa braku tolerancji polaków.  Na pewno nie dotyczy to wszystkich, ale tak to już jest, że mówiąc "polacy", "rosjanie", "amerykanie", wszystkich wrzuca się do jednego worka i tyle. Tak, więc brak tolerancji to jedna z wielu chorób polskiego narodu. W stanach jest o 180 stopni odwrotnie. W Polsce wyjście z domu z pomalowanymi czerwonymi ustami kończy się sensacją...ludzie patrzą się na ciebie jak na nie normalną! W USA wyjście w samej bieliźnie na ulicę nikogo tam nie zaskoczy. Dlatego ja m. in. staram się to zmienić "prowokując" polaków, zakładając np. neonowe buty, malując usta na czerwono, czy wychodząc w prześwitującej bluzce i pokazując, że to przecież nic dziwnego! :)) Co o tym sądzicie?







Muszę powiedzieć, że aktualnie mam lekki przestój z postami, bo na komputerze mam jeszcze dwie sesje , z których muszę utworzyć post:) W tym jedna z długimi, a druga z krótkimi włosami:)
W piątek jadę do Sopotu na jakieś 4 dni, ale oczywiście posty nadal będą się pojawiać..









Wesołe miasteczko to miejsce, które z jednej strony mnie przyciąga, a z drugiej odpycha. Było miejscem gdzie spędziłam część swojego dzieciństwa, ale po obejrzeniu wielu horrorów z "wesołym" w roli głównej przechodzą mi tam ciarki..Myślę że zdjęcia wyszły na prawdę fajne, bo nie ma co, ale warunki do tej sesji były niesamowite. Zachód słońca, wesołe miasteczko praktycznie pod moim domem, ja w miarę ogarnięta, no i fotograf:) Jestem bardzo zadowolona z efektów i mam nadzieję, że wam też się spodoba :)











(photos- Kasia D.top-h&m, shorts-stradivarius, sunglasses- rayban, shoes- h&m, hat- noname{bought in croatia}, ring- h&&m)

xxx. fash.

19 comments:

  1. super set, super fotki, jest klimat!

    ReplyDelete
  2. Świetne. Mamy to samo marzenie... Nie sądzę, żeby moje się spełniło... Więc życzę tego tobie.

    ReplyDelete
  3. uwielbiam wesołe miasteczko i twój kapelusz! ;)

    ReplyDelete
  4. świetne miejsce na zdjęcia, fajnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  5. Czytając twój post wydawało mi się, że czytam swoje własne przemyślenia, kartkę z pamiętnika. Moim marzeniem od wielu wielu lat jest przeprowadzka do USA , tam po prostu wszystko jest inne. Too smutne, że u nas w Polsce nie ma za grosz tolerancji, najnowsze trendy są uważane za coś zwyczajnie obciachowego , a osoba ubrana w coś INNEGO jest uważana za osobę chorą psychicznie. Miejmy nadzieję , że za jakiś czas i tutaj będzie dość porównywalnie do USA .:) Dziękuje za dawkę inspiracji. xoxox :**

    ReplyDelete
  6. to byłam ja (chodzi o komentarz o american girl:)) co prawda to prawda w Polsce jest kompletny brak tolerancji... będąc w Anglii mogłam tego doświadczyć tego, że nikt nie zwraca uwagi co masz na sobie. Mogłaś wyjść goła i wesoła a oni tak mieli to w nosie:) i to mi sie podoba na zachodzie:)

    ReplyDelete
  7. jestes niesamowita. zyjesz w swoim malym swiecie, przekonana ze polska jest najgorszym miejscem na ziemi a tak na prawde jedyne co ci przeszkadza to to, ze jak ludzie widza mloda dziewczyne w przeswitujacej bluzce to sie dziwia. przynajmniej o tym trabisz w co drugim poscie. nie mowie przez to, ze polska jest cudowna, bo za cholere nie jest, ale zeby cos krytykowac musisz to najpierw poznac. i wierz mi, nigdzie nie ma tak, ze zalozysz co kolwiek tylko chcesz i ludzie sie na ciebie nie patrza.

    ReplyDelete
  8. w polsce robienie prawa jazdy nie jest normalne? o.O
    ps: w polsce tez moze byc fajnie, wszystko zalezy od ludzi którymi się otaczasz :)

    ReplyDelete
  9. prowokacje- owszem. oby z umiarem. :)

    http://sufferignorance.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mialas piekne wlosy, jak moglas je sciac?;(
    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Czekkkkkammm na posst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. Lubię Twoje stylizacje, ale nie zgadzam się co do wyjścia z czerwonymi ustami na ulicę - na mnie bynajmniej się nie patrzą jak na nienormalną, ale ja jestem jednak trochę starsza. Może to kwestia wieku po prostu? :)
    Poza tym Ty też generalizujesz - wątpię, że w USA ludzie jakbyś wyszła w średnim mieście na ulicę w bieliźnie to by się dziwnie nie patrzyli. :) Nie byłaś tam, a już wszystko wiesz co by ludzie zrobili. :)

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Zgadzam się z Tobą, ale nie w zupełności. Polska jest trochę ''z tyłu''. Generalnie Polacy są zamknięci na nowości, nie dopuszczają do siebie, że można wyjść ponad normę, dlatego jeśli Ty masz swój indywidualny styl, to ludziom przeszkadza. Natomiast nie byłabym taka pewna co do tej czerwonej szminki.. Dla mnie 16 lat + czerwona szminka to nie to, ale to zależy od stylu i gustu.
    Poza tym bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, oby tak dalej!
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  14. Brakuje takich blogów jak twój .!!!
    Jest świetny ;*
    + Obserwujemy ? .:D

    ReplyDelete
  15. swietne zdjecia! sliczna jestes :))
    obserwuje :)

    ReplyDelete
  16. Kocham twój blog!:)
    Zapraszam do mnie:
    http://zhuuq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. wiesz co dziwie ci sie troche bo jestes taka zachwycona USA a tak naprawde nie wiesz jak tam jest bo jak sama mowisz nie bylas tam wszystko co wiesz to inf z gazet,internetu czy od osob ktore tam byly ale pamietaj ze nie wszystko co wydaje sie takie wspaniale i nienaganne jest takie w rzeczywistosci :) a Polska moze nie jest jakims cudownym i fantastycznym krajem ale zawsze mogło byc gorzej :)
    ps. czekam na nastepny post!!! :D

    ReplyDelete