2012/07/08

like a star



Kombinezon to nie jest moja lubiana część garderoby, aczkolwiek czasem się na niego skusze. Powiem szczerze, że na prawdę długo zwlekałam z kupnem jakiegokolwiek. Zrobiła to za mnie siostra i tak dzisiaj widzicie mnie w nim;] Uważam, że tego typu ubrania lekko zniekształcają sylwetkę...Sprawiają, że nogi są krótsze i grubsze (chyba, że to tylko moje wrażenie). Oczywiście ma on też swoje zalety..Ukrywa fałdki na brzuchu, powiększa biust. Każda kobieta może wybrać coś dla siebie odpowiedniego. Jest przewiewny i daje ulgę w takie upalne dni, więc każdemu polecam, ale pamiętajcie o odpowiednim doborze do swojej figury:)











Lubię wolne dnie spędzać na warszawskim Starym Mieście lub Nowym Świecie...Są to miejsca, które mają ten jedyny w swoim rodzaju klimat...Są niepowtarzalne.. To dobre miejsca na przemyślenia, spędzenie czasu z przyjaciółmi czy rodziną...Uważam, że w całym tym natłoku śródmiejskiego, WILKIEGO życia wśród wysokich budynków, spalin, gdzie czas ucieka tak szybko i wszyscy się gdzieś śpieszą potrzebne jest takie miejsce, gdzie czas zwalnia i dostosowuje się do nas...nie my do niego... Bardzo dawno zwróciłam na to uwagę i za bardzo nie wiem jak się określić. Zrobiłam z tego trochę takie masło maślane, ale mam nadzieję, że chociaż niektórzy zrozumieli:))


(photo- Kasia D., kombinezon-zara[dawno], klapki- hawajanasy, "obroża:)"- h&m, kopertówka-  river island, okulary- ralph lauren, zegarek- vintage, pierścionek-aldo)

xxx.

fash.

15 comments:

  1. kombinezony są ogólnie kłopotliwe, ale rzeczywiście na lato bardzo dobre. i nie wyglądasz w nim źle:) pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba ;)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam kombinezony <3 nawet jeśli skracają mi nogi, które i tak nie są już długie ;P

    ReplyDelete
  3. Ja za kombinezonami nie przepadam, chociaż parę posiadam. Twój wygląda świetnie, bardziej przypomina tu zwiewną sukienkę;) do tego przepiękna kopertówka!
    Co do Starówki to, mimo 'masła maślanego' doskonale Cie rozumiem;) Ja, jak chodzi o takie miejsca, lubię również przesiadywać nad Wisłą i w Parku Saskim - spokój w centrum miasta.

    ReplyDelete
  4. kombinezon mi się bardzo podoba i kopertówka:) ślicznie

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi się podoba ten kombinezon, ale paznokcie u rąk to masz tragiczne! co to wgl jest?;o nie dość ze poobgryzane i te skórki to jeszcze zdrapany lakier -.- MASAKRA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. masz racje wiem pracuje nad nimi a lakier wcale nie jest obdrapany;p

      Delete
  6. okularki i obroża świetne!<3

    ReplyDelete
  7. poluję na te japonki, mogłabym wiedzieć ile za nie zapłaciłaś?

    ReplyDelete
  8. bardzo fajny kombinezon, który z daleka wygląda na sukienkę ;)

    ReplyDelete
  9. łądny kolor torebki i super zdjecia :)
    http://infashionoutfit.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. kombinezon fajny ale czy pasują japonki do kopertówki?
    :)

    ReplyDelete
  11. ja bardzo lubię kombinezony, ale wybieram te ze spodniami a nie szortami.
    ładne zdjęcia :)

    www.sutraclothes.blogspot.com

    ReplyDelete