2012/07/04

think pink



Kolor różowy stoi zdecydowanie ZA pozostałymi. Kojarzy się z "plastikami", "solarami" i tym podobne, ale przecież to bardzo dziewczęcy kolor. Tylko trzeba umieć się nim posługiwać. Zarówno kobiety jaki i mężczyźni powinni czasami postawić na róż. Jeśli chodzi o dziewczyny to pamiętajcie jeśli stawiacie na mocno różowe sety, ograniczcie dodatki do minimum...stąd dzisiaj nie mam ani bransoletek, ani naszyjnika czy kolczyków. Tylko pierścionek i przezroczysty plecaczek, do którego później wrócę :) Mężczyźni natomiast powinni bardzo uważać, bo u nich granica fajne/niefajne jest bardzo cienka. Róż powinien być delikatny i stłumiony np. jeansowymi spodniami (broń boże nie rurki! ).







Przezroczysty plecaczek został znaleziony przeze mnie przypadkowo. Od dawna poluje na taki dodatek, a tym czasem spoczywał on sobie przez dobre parę miesięcy w szafie, do której nikt nie zagląda! Niesamowita rzecz, z którą będziecie mnie widywać teraz bardzo często! Nie jest to żadna prada czy celine...jest jeszcze lepsza !!!



Oczywiście jako przyzwoita hawajanasoholiczka (jeśli nie wiecie o czym mówie zapraszam do poprzedniego posta :)) pozostaje im wierna. Zmieniłam tylko kolorek!




Idąc dzisiaj ulicą czułam na sobie niesamowicie wiele oczu... Ludzie patrzyli na mnie tak jakbym dopiero co przyleciała z kosmosu z moim tajemniczym plecaczkiem. Nie powiem czułam się przedziwnie, ale głowa do góry i idę dalej. Zaczynam rozumieć dlaczego polska moda jest taka zacofana.Ludzie nie dopuszczają do siebie nowych pomysłów, ani czegoś co wykracza przez ich dzienną normę. Są w związku z tym kompletnie tolerancyjni i tworzą niewidoczną blokadę dla rozwoju mody. Właśnie dlatego młodym, zdolnym tak ciężko się wybić...ludzie nie dają im szans! Nie pozwólcie się przygnieść standardem, bądźcie oryginalni i jedyni w swoim rodzaju nie zwracając uwagi na innych, czy na trendy...wręcz sami je sobie dyktujcie! Bądźcie bogami własnego życia:)









(photo- Kasia D., top-river island, shorts- h&m children:), flip-flops- havaianas )

xxx.

fash.



18 comments:

  1. super zdjęcia, oryginalny ten plecaczek:)

    ReplyDelete
  2. Jesteś straszna. Masz ohydne paznokcie zarówno u rąk jak i u stóp, co dla mnie jest fenomenem, ponieważ o ile u rąk trudniej mieć zadbane paznokcie, to u nóg z łatwością można stworzyć coś ładnego. Kolejna sprawa to totalny rozpierdol na głowie i brak jakiejkolwiek estetyki. Wysławiasz się jak dwunastolatka, a twoje "feszyn" kreacje są po prostu démodé. Wywody na temat różowego, baaa, wywody na temat czegokolwiek są po prostu śmieszne. Radziłabym zamknąć bloga i nie ośmieszać się dalej. Bo ani nie trzymasz standardu, ani niczego sobą nie prezentujesz.
    ps. jestem w twoim wieku więc wiem co mówię.

    ReplyDelete
    Replies
    1. znamy sie? tak myslalam... przeczytaj wczesniejsze posty w ktorych mowie jak straszny problem mam z paznokciami.. plus nie wiem co nie tak jest z tymi u nog;/ plus mowilam TEz ze nie naleze do blgerek ktora przed kazdym zdjeciem musza sie odpicowac...tak wygladalam i tak zostalo zrobione zdjecie...to jest brawidzwe a nie wyfotozopowane modelki w ktorych nic prawdziwego nie ma i ani wlosek nie odstaje to wszystko jest wirtualne. i o takich ludizach jak ty wlasnie juz 10 razy mowilam...sa to zawistni ludzie ktorzy nie pozwalaja wybic sie innym bo smai nie potrafia ..ba nie chca niczego w zyciu osiagna , mowie tak m in dlatego ze nie powinno cie interesowac czy bloga zamkne czy dalej bedzie funkcjonowa bo to kompletnie nie twoja sprawa co wiecej nie twoje zycie. tak wiec siedz przy tym komputerzy i dlej probuj chrzanic czyjes ambicje bo sam/sama nie masz zadnych..ja sie nie daje takim ludzom naszczescie i wybacz ale mam cie kompletnie gleboko w dupie i twoje wywody tez...nie skasuje tego komentarza niech ludzie patrza...moze beda mieli z cb niezly ubaw... nikt nie bedzie cie zmuszal zebys tu wchodzila...plus o twojej kulturze swiadczy wpisanie sie tu jako anonim! brawa po prostu...to sie nazywa klasa!

      Delete
    2. Oczywiście rozumiem, że nie jesteś idealna i chcesz to pokazać, ale jeśli prowadzi się bloga to trzeba wiedzieć, że narażasz się na opinię ludzi więc musisz reprezentować jakieś standardy. Nie chcę cię zniechęcać. Sama prowadzę bloga już jakiś czas jednak twoje moralne wypociny, brzydkie stylizacje i postrzeganie siebie niewiadomo jak, kłóci się z obranymi standardami, które mimo wszystko trzeba zaakceptować. Bo równie dobrze możesz być taka "fajna" i chodzić nago, bo " nie zwracasz uwagi na to co ludzie mówią". Również czytałam wszystkie twoje marne teksty, a ciebie boli po prostu to, że jestem szczera. Nie równasz się z żadną początkującą blogerką i uwierz mam swoje życie. Na tego bloga trafiłam przez przypadek już jakiś czas temu, jednak na komentarz zbierałam się dobre parę postów. Nie piszę z loginu, ponieważ jestem u koleżanki na laptopie i wolę się nie logować (prywatność i takie tam). O podpisaniu się najzwyczajniej, zupełnie zapomniałam.

      Gabrysia z http://kolorowadusza.blogspot.com/ PASUJE?

      Delete
    3. PO PIERWSZE uwierze ze ty to ty jesli podpiszesz sie loginem, bo za gabrysie kazdy moglby sie podpisac a ja nie wierze ze ona moglaby cos takiego napisac gdyz jest bardzo symatyczna. nie nago nie moglabym chodzi dlatego ze to wbrew mnie samej a ja nie robie rzeczy ktore sa wbrew mnie o gustach sie nie dyskutuje bo widzisz tobie sie nie podoba innym juz tak..."standardy" mnie nie interesuja...nie jestem taka jak wszyscy ale przeciez ty tego nie wiesz bo mnie po prostu nie znasz...moje marne teksty to cala ja to jest to co siedzi w mojej glowie...to jest szczere..plus jak powiedz mi wywnioskowalas to co o sb mysle...kolejny raz napisze NIE ZNASZ MNIE! pODpisz sie loginem to pogadamy..

      Delete
    4. To nie ja napisałam poprzedni komentarz, ktoś chyba ma zaburzenia osobowości. Nie przejmuj się tym dupkiem i rób dalej to co robisz :)

      Delete
  3. nela nie przejmuj sie i rób swoje.. ta dziewczyna po prostu ci zazdrości bo twój blog jest oryginalny, kolorowy pełen pomysłów . Nie jedna chciałaby być taka jak Ty..olej ją . Zazdrość,była jest i będzie . Ludzie już tacy są ,że nie mogą jak się komuś powodzi . JA kocham twojego bloga wchodzę tu zawsze choć pierwszy raz coś piszę. Nie rezygnuj . Warto :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. strasznie dziekuje <<3 własnie dla taich osbob jak ty nadal se staram i nadal mi sie chce :)

      Delete
  4. miałabyś o wiele więcej komentarzy gdyby nie to,że trzeba mieć tu konto..bo wiele razy gdy próbowałam coś pisać kazało mi zakładać konto..więc większość rezygnuje z tego po takim komunikacie szkoda;] ale odwiedzać warto i na pewno sporo osób to czyni bez komentowania pozdrawiam cię:)

    ReplyDelete
  5. Ta bluzeczka jest przepiękna!

    ReplyDelete
  6. jestem twoją prze ogromną fanką, a tymi debilami się nie interesuj , bo oni na pewno ci zazdroszczą twojej ślicznej buźki i stylu :* ♥

    ReplyDelete
  7. piękny top :) wyglądasz uroczo

    ReplyDelete