2012/08/29

opętanie


 Czym mogę wyjaśnić moją tak długą nieobecność? Tak na prawdę niczym. Oprócz tego, że jak każdy wyjeżdżałam tu i tam ( w końcu są wakacje! ) nie robiłam praktycznie nic pożytecznego. Były dni kiedy rzeczywiście mogłam wstawić posta, ale jakoś zniechęciłam się do całego tego blogowania. To niewytłumaczalne, ale nagle zatęskniłam, więc jestem :) Mój blog miał po prostu chwilę słaności:)  Tak, więc przepraszam! Dzisiaj mam dla was coś wyjątkowego, sesję, którą zawdzięczam mojej cudownej pani K :* Miało być "opętanie" czy rzeczywiście tak wyszło to pytanie do was :) Które zdjęcie wygrywa według Was?  A które jest najgorsze? Czy sesja jest dobra czy może beznadziejna:) Proszę o konstruktywne opinie :) Plus pewnie część z Was nie wie, ale tak jak zapowiadałam ścięłam włosy :D Także tutaj proszę o komentarze też na ten temat:) Do tej pory jakieś 95% ludzi powiedziało mi, że w krótkich jest lepiej. Co Wy sądzicie?







 dress- h&m
heels- zara
lipstick- h&m


















 lots of love, Fash.

18 comments:

  1. świetne! Widzę, że masz długie paznokcie : D Gratuluje wytrzymałości : ))

    ReplyDelete
  2. SUMMERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAugust 29, 2012 at 3:36 PM

    Oj rzeczywiście duużo lepiej Ci w krótkich włosach, rewelacja! :)
    Fotograf moim zdaniem kiepski :P. Nie podoba mi się kompozycja, kadry fatalne, poucinane zdjęcia, obróbka jeszcze gorsza - te "rozmycia" ... tragedia! Pierwsze dwa zdjęcia są dobre, trzecie super, na czwartym masz cudne włosy, ale kadr kiepski, http://4.bp.blogspot.com/-xdLpV2IGTHI/UD5-BdEFB4I/AAAAAAAAEzc/jR00uIHExRo/s1600/DSC_1751.JPG tu szkoda uciętych nóg, bo wyglądałoby jak z magazynu, następne jest fajne, późniejsze, przez obróbkę, totalnie na nie! aż do tego http://1.bp.blogspot.com/-skk2gspfGp0/UD5-JfMiQtI/AAAAAAAAE0g/nBkb4jVUJf0/s1600/DSC_1871.JPG, które jest bardzo ciekawe, następne byłoby dobre, gdyby nie ucięta stopa, następne super, trzy ostatnie bez szału. Generalnie wygląda jakby zdjęcia robił ktoś, kto bardzo chciałby być dobrym fotografem, ale póki co nie ogarniał za wiele :D. W takich przypadkach wiadomo - praktyka czyni mistrza ;). Nie jest źle, ale myślę, że za parę lat będzie super(jeżeli ta osoba jest zainteresowana fotografią i będzie ćwiczyć). Natomiast muszę przyznać, że Ty w roli modelki sprawdzasz się świetnie :).
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. jak dla mnie te zdjecia sa cudowne, ja widze opetanie na zdjeciu 10, a najbardziej podoba mi sie 3, i twój rekwizyt też bardzooo mnie sie podoba :)

    ReplyDelete
  4. Te mi sie bardzo podobaja! http://3.bp.blogspot.com/-Wkp_gMRiCcQ/UD5-NzclQII/AAAAAAAAE00/rJGbVcDhpxo/s1600/DSC_1918.JPG i http://2.bp.blogspot.com/-SPwgL71jDO0/UD5-DlQmu2I/AAAAAAAAEzs/XFSmxpYHC7Y/s1600/DSC_1783.JPG
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  5. Moje ulubione to 3 licząc te dwa przed wpisem i 14 też licząc te dwa na górze.
    Wszystkie zdjęcia świetnie wyszły <3
    Tylko szkoda że ścięłaś włosy ale teraz wyglądasz bardziej poważniej :D

    ReplyDelete
  6. Interesujące zdjęcia ;) sukienka i buty genialne <3

    ReplyDelete
  7. trzecie zdjęcie świetne! a butkki cudo <3

    ReplyDelete
  8. Jestes niesamowita :). Bylabys swietna modelka.
    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. zdjecia sa fajne chociaz widac ze nie sa robione przez profesjonaliste ale generalnie jest ok :) co do twoich wlosow to bardzo ladnie ci w krotkich jakis czaas temu bylam na twoim fb i tam mialas bardzo ladne zdjecie na ktorym mialas delikatnie zakrecone wlosy moim zdaniem bardzo ladnie wygladalas :) najmniej podoba mi sie zdjecie 6 i ostatnie :)

    ReplyDelete
  10. Bardzo dobrze Ci w krótkich włosach, wyglądasz dojrzalej :) Mój faworyt to zdjęcie numer 3!

    ReplyDelete
  11. zgodzę się, pierwsze trzy zdjęcia są najlepsze :) rewelacyjnie wygladasz :)
    _______________________________________
    www.anniesgallery.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Witam,
    bardzo podoba mi sie jak tu stylowo :)
    zapraszam na bloga gdzie możesz zapoznać się z moją oferta ubrań w klimacie najnowszych trendów ROMWE / DIY

    ReplyDelete